سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد؛

آمادگی لازم برای مبازره با شیوع ویروس کرونا

کریمیان گفت:شیوع بیماری کرونا در جهان و کشورمان روندی صعودی دارد و می‌طلبد که برای این افزایش میزان ابتلا و بستری آمادگی‌های لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،هفتاد و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین دستگاه‌ها و ارگان‌های استانی، معاون بهداشتی، مدیر روابط عمومی دانشگاه و برخی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری ایلام به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تلاش و اهتمام و مجموعه اعضای ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف و مجموعه خدوم حوزه‌های بهداشت و درمان سطح استان تقدیر کرد و گفت:در حال حاضر استان‌های جنوبی و جنوب شرقی با روند افزایشی به لحاظ شیوع بیماری کرونا روبرو هستند و در وضعیت قرمز قرار دارند.

او افزود:خوشبختانه کنکور سراسری در روز‌های اخیر به خوبی و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد که در این راستا از آموزش و پرورش دانشگاه ایلام، نیرو‌های بهداشتی و فوریت پزشکی و دیگر عوامل و دست اندرکاران برگزاری آن تشکر می‌کنم.

کریمیان  اعلام کرد:در حال حاضر شهرستان مهران در استان در وضعیت قرمز قرار دارد و همه باید در راستای کاهش آمار مبتلایان و نزولی شدن آمار‌ها احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم و با رعایت هرچه بیشتر نکات بهداشتی شاهد کاهش آمار مبتلایان باشیم.

او یادآور شد:قطعاً دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی‌تواند در برابر بیماری کرونا مبارزه کند بلکه همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مردم شریف استان ایلام باید در این مسیر در کنار دانشگاه باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.