سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان عملیات اجرایی روکش آسفالت محور سعادت شهر-مرودشت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از اتمام اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور سعادت شهر-مرودشت (محدوده نقش رستم-پل خان) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا راستیار معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: به دلیل خرابی‌های شدید رویه راه در محور شریانی سعادت شهر - مرودشت (محدوده نقش رستم-پل خان)، اصلاح این مسیر در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و پس از طی تشریفات قانونی، عملیات اجرایی این محور شروع و طی روز‌های گذشته به اتمام رسید.

او افزود: این پروژه به طول ۶ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال اجرایی گردیده و هم اکنون به زیر بار ترافیک رفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس ادامه داد: به دلیل اهمیت بالای محور شیراز - اصفهان به عنوان یکی از محور‌های شریانی و ترانزیتی، این پروژه جزء پروژه‌های اولویت دار استان فارس در حوزه راهداری بود که عملیات بهسازی و روکش آسفالت برای تردد ایمن و روان کاربران جاده‌ای اجرایی شده و هم اکنون نیز ۳ اکیپ اجرایی در این محور شریانی و ترانزیتی (اصفهان-شیراز) مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.