سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد شدید عضو کنست رژیم صهیونیستی از نتانیاهو

عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود، رئیس این حزب و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی را به شدت هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «یسرائیل کاتس» در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی «بنیامین نتانیاهو»، رئیس حزب لیکود و نخست وزیر سابق را به باد انتقاد گرفت.

او گفت: نتانیاهو رهبر یک حزب کوچک (نفتالی بنت) را بر نامزد شدن یکی دیگر از اعضای لیکود برای تشکیل کابینه جدید ترجیح داد.

کاتس افزود: نتانیاهو با اصرار بر موضع خود مبنی بر تشکیل یک دولت راست‌گرا کاملا به اشتباه رفت.  اگر من به جای نتانیاهو نامزد می‌شدم، می‌توانستم دولت جدید را تشکیل دهدم و پس از یک سال، نخست وزیری را به او واگذار می‌کردم، اما نتانیاهو این را نپذیرفت و قرار گرفتن در صف اپوزیسیون را پذیرفت.

او تاکید کرد: حزب لیکود تا براندازی و تغییر دولت کنونی تسلیم نخواهد شد. ما آن‌ها (نفتالی بنت و یائیر لاپید) را به بن‌بست می‌کشانیم. نفتالی بنت صلاحیت و توانایی لازم برای نخست وزیری را ندارد.

یسراییل کاتس اعلام کرد که اگر نتانیاهو از ریاست لیکود کنار بکشد، قطعا خود را برای ریاست این حزب نامزد خواهد کرد.

بعد از کنار گذاشته‌ شدن نتانیاهو از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ سال، روند محاکمه او در پرونده‌های فساد مالی و اداری قرار است از سر گرفته شود وکابینه جدید رژیم اشغالگر به پیشنهاد بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم تصمیم گرفت موضوع تشکیل کمیته تحقیق درباره خرید زیردریایی‌هایی را که به نتانیاهو مرتبط است، بررسی کند.

همچنین برخی گزارش‌ها حاکی است نتانیاهو تصمیم گرفته است علیه کانال‌های ۱۲ و ۱۳ تلویزیون این رژیم، به بهانه انتشار خبر‌هایی درباره او و خانواده‌اش که اون آن‌ها را دروغین خوانده است، دادخواست قانونی ارائه و غرامت هنگفت دریافت کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.