سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع عمومی فدراسیون تکواندو بدون حضور فیزیکی المپین‌ها برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو امروز، ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ با حضور مهدی علی‌نژاد (معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان)، سید محمد پولادگر (رئیس فدراسیون تکواندو)، کیکاووس سعیدی (دبیرکل کمیته ملی المپیک) و زهرا سروی (نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو) در سالن فارسی آکادمی المپیک برگزار شد.

روسای هیئت‌های استانی و اعضای مجمع که در تهران حضور ندارند، با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه به صورت مجازی در این مجمع شرکت کردند.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون به ارائه گزارش عملکرد فدراسیون تکواندو پرداخت و سپس حسابرس، خزانه دار و بازرس این فدراسیون نیز گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه کردند.

میرهاشم حسینی، آرمین هادی‌پور و ناهید کیانی المپین‌های کشورمان در توکیو به دلیل قرنطینه در مجمع امروز غایب بودند. مهرو کمرانی و فریبرز عسکری، سرمربیان تیم‌های ملی تکواندو مانند المپین‌ها به صورت آنلاین در این مجمع شرکت کردند.

مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان در این جلسه بیان کرد: فدراسیون تکواندو یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌ها است. متاسفانه تنها نیمه خالی لیوان دیده می‌شود، اما ویژگی ورزش برد و باخت است. شب گذشته دیدار اوکراین و انگلیس را تماشا کردم و دیدم این دیدار ۴ بر صفر به سود انگلیس تمام شد. رفتار مربیان با ورزشکاران لذت بخش بود. در ایران، هر ورزشی را که می‌بینیم فکر می‌کنیم میدان جنگ است. فشار آوردن به مربیان و مدیران اشتباه است. از فدراسیون تکواندو راضی هستیم.

او گفت: اینکه در المپیک چه اتفاقی رخ دهد مهم نیست. بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و ... پیش روی تکواندو است. در ریو نتیجه خوبی نگرفتیم، اما هجمه‌ها علیه تکواندو درست نبود، چون تکواندوکاران در مسابقات بعدی خوب کار کردند. مدیریت و ثبات مدیریتی به تکواندو کمک کرده است. ضعف‌هایی هم در تکواندو وجود دارد و انتقادات تند در اتاق‌های در بسته انجام می‌شود. فدراسیون تکواندو، فدراسیون موفقی است. کمتر از ۲۰ روز دیگر المپیک شروع می شود. روی تکواندو حساب باز کرده ایم و اگر بازیکنان این رشته عملکرد خوبی داشته باشند، اتفاق خوبی رخ می دهد.


بیشتر بخوانید


علی‌نژاد عنوان کرد: خطاب به المپین‌ها می‌گویم عملکرد خوب برای ما مهم است. المپین‌ها همین که به سهمیه رسیدند کار بزرگی کرده اند و برخی از کشور‌ها کمتر از ما سهمیه گرفته اند.   شاید هر کشوری بود با تیم نصفه و نیمه نتیجه نمی‌گرفت. امیدوارم ۳ ورزشکار المپیکی ما به راحتی  تمرین کنند. در المپیک باید بهترین عملکرد را داشت. یک لحظه غفلت در این مسابقات ناخوشایند است. مسابقات آسیایی باعث شد تا تکواندوکاران هوشیار شوند و بدانند همه برای کسب نتیجه می‌آیند. امیدوارم ۱۸ مرداد با یک خاطره خوب المپیک را پشت سر بگذاریم و مردم ایران از تماشای نمایش ورزشکاران لذت ببرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.