سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقاومت فلسطین: موشک‌های شلیک شده در جنگ غزه جایگزین شده‌اند

سخنگوی نظامی گردان‌های مقاومت ملی فلسطین اعلام کرد که موشک‌های شلیک شده به سمت اراضی اشغالی در جریان جنگ اخیر نوار غزه جایگزین شده‌‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ابو خالد، سخنگوی نظامی گردان‌های مقاومت ملی فلسطین در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که مقاومت فلسطین در همان روز‌های ابتدایی پس از پایان یافتن جنگ ۱۲ روزه در نوار غزه موفق به جبران و جایگزین کردن موشک‌هایی شد که طی این جنگ به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده بود.

او گفت: اتاق‌های تولید موشک در طول نبرد شمشیر قدس تولید را متوقف نکردند و این یکی از برنامه‌های کار مقاومت است.

ابو خالد افزود: مقاومت در ادامه مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل جدی است. ما آماده نبرد شمشیر قدس بودیم و ۴۸ ساعت قبل از آن اعلام کردیم که تل‌آویو تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است.

او تاکید کرد:  مقاومت فلسطین مصمم هستند که به هرگونه تعرض رژیم صهیونیستی به قدس اشغالی پاسخ دهد و اگر دشمن حماقت‌های خود را علیه قدس ادامه دهد یا هرگونه تجاوز به فلسطینی‌ها را تکرار کند، ما آماده پاسخ خواهیم بود.

این فرمانده مقاومت اعلام کرد: تل‌آویو یک امر مهم را از شهروندان خود پنهان می‌کند و آن این است که مقاومت فلسطین ۱۰ تخصص در میان مبارزان خود دارد و ما تنها از دو تخصص در جنگ شمشیر قدس استفاده کردیم. مقاومت تنها از موشک‌ها و بخشی از واحد‌های رزمی استفاده کرد و سایر تخصص‌ها جنهم را برای اسرائیل تداعی خواهد کرد.

سخنگوی نظامی گردان‌های مقاومت ملی فلسطین قول داد که در روز‌های آینده مستنداتی را از این تخصص‌ها در اختیار شبکه روسیا الیوم قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.