سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال زایی ستاد اجرایی فرمان امام برای بیش از ۲۸ هزار نفر

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی از اشتغال زایی این نهاد برای ۲۸ هزار و ۶۵۷ نفر از سال ۹۷ تاکنون خبر داد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از سال ۱۳۹۷ که ستاد اجرایی فرمان امام به حوزه اشتغال استان ورود پیدا کرده است،  ۴۵۶ روستا و همچنین ۱۱ شهرستان  زیر پوشش طرح‌های اشتغال این نهاد قرار گرفته است.

او افزود: با اجرای ۵ هزار و ۶۳۷ طرح اشتغال بنگاه محور، تسهیلات محور و اجتماع محور در استان تا به امروز ۲۸ هزار و ۶۵۷ شغل مستقیم و غیر مستقیم با اعتباری بالغ بر ۸۰۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است.

موسوی اظهار کرد: ۴۷ درصد از اشتغال ایجاد شده در حوزه دامپروری، ۲۰ درصد در حوزه مشاغل فنی، ۸ درصد در حوزه دام سنگین، ۱۱ درصد در بخش پرورش شتر، ۵ درصد در صنعت گلخانه، ۲.۹ درصد در بخش صنایع دستی و مابقی در سایر حوزه‌ها بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: افراد بیکار ساکن روستا که کمتر از ۷۰۰ هزار تومان درآمد دارند می‌توانند از تسهیلات قرض الحسنه این نهاد تا سقف ۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.