سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس از شورای گسترش آموزش عالی مجوز گرفت

مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز رشد مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری از شورای گسترش آموزش عالی مجوز گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای با ایجاد مرکز رشد مشترک دانشگاه خلیج فارس و پارک علم و فناوری خلیج فارس موافقت کرد.

در این نامه آمده است: با عنایت به بررسی درخواست پارک علم و فناوری و به استناد قرارداد منعقد شده بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانشگاه خلیج فارس مبنی بر ایجاد مرکز رشد مشترک و طرح آن در جلسه کارگروه تخصصی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، با صدور مجوز راه اندازی مرکز رشد واحد‌های فناور مشترک بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانشگاه خلیج فارس با مسئولیت پارک باعنوان سازمان موسس موافقت شد.

در مرکز رشد مشترک دانشگاه خلیج فارس و پارک علم و فناوری خلیج فارس، با هماهنگی دانشگاه خلیج فارس امکان استفاده از فضا‌های استقرار اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی فراهم شده است و دریافت خدمات آزمایشگاهی نیز با تعرفه ترجیحی امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید


همچنین واحد‌های فناور دانش بنیان و رشد یافته می‌توانند در مجتمع فناوری مروارید به عنوان بخشی از فضای استقرار واحد‌های فناور این مرکز رشد مستقر شوند.

درخواست‌های استقرار واحد‌های فناور از طریق سامانه مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس به نشانی https://karafarini.pgu.ac.ir/team/create امکان پذیر است و پس از ارزیابی اولیه در دانشگاه، در شورای فناوری مراکز رشد استان بوشهر طرح خواهد شد.

این واحدها، از حمایت‌ها و مزایای استقرار در پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.