سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ خودرو‌ی متخلف و هنجارشکن در رشت توقیف شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۷ دستگاه خودروی متخلف و هنجارشکن در تعطیلات آخر هفته در رشت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: در ۲ روز پایانی هفته گذشته از تردد ۷۲ گروه گردشگری بدون مجوز و ۹ دستگاه خودرو آفرودی جلوگیری و ۷ دستگاه خودروی متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

او افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با توجه به نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط افرادی در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز و همچنین ساماندهی گرو‌ه‌های گردشگری بدون مجوز، در ۲ روز پایانی هفته گذشته اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان اظهار داشت: ۷ دستگاه خودروی متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در راستای اجرای این طرح در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ حسن‌پور همچنین از اعمال قانون ۲۰۴ دستگاه خودروی متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان ۱۹۴ دستگاه خودرو و دستگیری ۵ نفر در این طرح خبر داد.

او برخورد با تور‌های گردشگری بدون مجوز در قالب تیم‌های کوهنوردی و اردو‌های گردشگری را از دیگر فعالیت‌های نیروی انتظامی برای ساماندهی این گروه‌ها اعلام کرد و گفت: در این طرح با به کارگیری ۱۹ تیم پلیس از تردد ۷۲ گروه گردشگری بدون مجوز در قالب ۵۲ دستگاه اتو‌بوس، ۳۲ دستگاه مینی‌بوس و ۹ دستگاه خودرو آفرودی شامل ۶۳۴ نفر در سطح استان گیلان جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز خودرو‌های هنجارشکن و تور‌های گردشگری بدون مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.