سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

خودرو‌های شوتی ۷ نفر را در اصفهان به کام مرگ کشاندند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: خودرو‌های شوتی در استان اصفهان در سال گذشته ۱۴ نفر و امسال ۷ نفر را به کام مرگ کشاندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تردد خودرو‌های شوتی در استان اصفهان گفت: در محور‌های اصلی استان شرق به غرب، جنوب به شمال این خودرو‌ها بدون رعایت ضابطه‌های راهنمایی و رانندگی و با انجام حرکات غیر ایمن اقدام به حمل قاچاق می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه خودور‌های شوتی به صورت غیرمجاز و با انجام تخلفاتی از جمله سرعت زیاد، انجام حرکات نمایشی و تردد در راه مخالف حوادثی را ایجاد می‌کنند، گفت: در استان اصفهان در سال گذشته به دلیل بی‌احتیاطی و سرعت غیرمجاز خودرو‌های شوتی ۱۴ نفر و امسال ۷ نفر را به کام مرگ کشاندند و باید اقدامات لازم توسط پلیس‌راه و راهداری در راستای جلوگیری از رخداد حوادث ناشی از اینگونه رفتار‌های غیرمجاز انجام شود.

او ادامه داد: از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور درخواست داریم برای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه‌ای که در جاده‌ها که ناشی از اقدامات و رفتار‌های پر خطر این گونه خودور‌ها اتفاق می‌افتد، تدابیر لازم را انجام دهند.

شیشه‌فروش با اشاره به وجود ۳ آزادراه در استان اصفهان گفت: مقرر شد در آزادراه غرب که ۹۳ کیلومتر طول دارد اقدامات فنی در راستای پیشگیری از رخداد حوادث جاده‌ای و نصب تابلو‌ها و اصلاح آسفالت‌ها و شناسایی و رفع نقاط پر خطر و آسیب‌پذیر انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: مقرر شد در آزادراه اصفهان به کاشان که ۱۶۲ کیلومتر طول دارد، اقدامات ویژه در راستای پیشگیری از حوادث و اصلاح آسفالت و ایجاد مجتمع‌های بین راهی انجام شود و در آزادراه شرق نیز که ۶۳ کیلومتر طول دارد، ایجاد پاسگاه پلیس راه، تکمیل اورژانس و ایجاد پد بالگرد در دستور کار قرار گیرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جواد
۱۰:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
سلام
تو جاده قم تهران خیلی دیده می شوند و اغلب با سرعت غیر مجاز و حرکات خطرناک