سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی خبر داد

بستری یک هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تهران در شبانه روز گذشته

معاون درمان ستاد کرونای کلانشهر تهران به بیان توضیحاتی درباره افزایش موارد بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان تهران در شبانه روز گذشته پرداخت.

نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونای کلانشهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند افزایشی بستری بیماران کرونایی در تهران اظهار کرد: درحال حاضر میزان موارد بستری و مراجعه کنندگان مبتلا به ویروس کرونا در تهران افزایش پیدا کرده است به طوری که طی یک هفته گذشته آمار بستری و مراجعه کنندگان مبتلا به کرونا در حدود ۱۵ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته تعداد ۸۵۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش عادی و ۱۵۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند.

معاون درمان ستاد کرونای کلانشهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر تعداد پنج هزار و ۲۱ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران بستری هستند که ۱۴۷۵ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند. در شبانه روز گذشته تعداد ۵۲۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های تهران ترخیص و هزار و ۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا بستری شده اند.

طرح ترافیک با قرمز شدن تهران باید لغو شود

توکلی گفت: در حال حاضر عمده شهرستان‌های استان تهران و به خصوص شهر تهران در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا هستند و ستاد کرونای تهران پیشنهاد اعمال محدودیت‌های مختلف از جمله دورکاری کارمندان و حتی لغو طرح ترافیک را به استانداری داده است و باید موضوع طرح ترافیک به تصویب شورای ترافیک برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۲۰:۴۸ ۱۲ تير ۱۴۰۰
امار بستری رسمی هزار و صد وبیست نفر (۱۱۲۰) طی ۲۴ ساعت گذشته بوده ...پس یعنییییی ۱۰۰۰ تاش واسه تهران بوده بقیه کشور ۱۲۰ نفر فقط بستری شدن ...