سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت کار فلسطین: ساختمان‌های غزه بیش از ۵۰ درصد آسیب دیده‌اند

سرپرست وزارت کار فلسطین در غزه اعلام کرد میزان خسارت ساختمان‌های آسیب دیده در جنگ ۱۲ روزه بیش از ۵۰ درصد است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یونیوز، «ناجی سرحان»، سرپرست وزارت کار فلسطین در غزه اعلام کرد ساختمان‌هایی که در جنگ ۱۲ روزه اخیر مورد هدف بمب‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند بیش از ۵۰ درصد آسیب دیدند.

سرحان در ادامه افزود: عملیات بازسازی و ساخت آن‌ها بعد از آوار برداری و تخریب باقی‌مانده‌های این ساختمان‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

پیشتر ناجی سرحان گزارش داده بود بر اثر حملات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی ۱۸۰۰ واحد مسکونی در غزه کاملا تخریب شده است و حدود ۱۶ هزار و ۸۰۰ خانه دیگر نیز آسیب دیده‌اند. بیش از ۱۲۰ هزار فلسطینی بر اثر حملات رژیم صهیونیستی آواره شده‌اند که ۵۰ هزار نفر از آن‌ها به مراکز پناهندگی و ۷۰ هزار تن دیگر نیز به خانه‌های نزدیکان خود پناه برده‌اند.

او در ادامه اعلام کرد بر اساس برآورد‌های اولیه برای تخریب و بازسازی ساختمان‌های آسیب دیده در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به ۱۵۰ میلیون دلار نیاز هست. این رقم با افزودن آسیب‌های ناشی از حملات قبلی رژیم صهیونیستی به ۳۵۰ میلیون دلار می‌رسد.

سرحان در پایان امت عرب و مسلمان را به حمایت و پشتیبانی از مردم غزه فراخواند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۱:۲۹ ۱۳ تير ۱۴۰۰
350میلیون دلار در برابر اراده خداوند منان کمتر از پشیزی نیست
غصه نخورید انشاالله به حول قوه الهی هرچه سریعتر خانه ها درست میشود و این اسراییل است که با آن همه دژ مستحکم به اراده خدا نیست و نابود میشود