سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ثبت نام طرح مسکن جوانان در استان همدان به زودی اجرا می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت:به زودی ثبت نام طرح مسکن جوانان در این استان عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی,مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار، اقدامات خوبی در رابطه با نام‌نویسی طرح مسکن جوانان در استان انجام شده که به زودی عملیاتی می‌شود.

او اظهار داشت: امروزه خواسته مسوولان پیگیری و حل دغدغه‌های اصلی جوانان در حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن است و حل این مسایل عزم همگانی را می‌طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه به زمینه سازی برای تسهیل ازدواج جوانان اشاره و بر نظارت جدی و مستر بر نحوه فعالیت مراکز مشاوره ازدواج در  استان تاکید کرد.

سیفی گفت: عملکرد این مراکز باید به صورت محسوس و نامحسوس تحت بررسی و نظارت قرار بگیرد تا از اهداف و برنامه‌های مدون در این حوزه غفلت نشود.

او با بیان اینکه جوانان برای رشد هرچه بهتر نیازمند امید و انگیزه هستند، اظهار داشت: در حوزه ازدواج باید تلاش کنیم فرهنگ‌ها و سنت‌هایی که جامعه امروزی به لحاظ درآمد‌ها پذیرای آن نیست، برچیده شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابا اشاره به اینکه باید برای آینده نظام و انقلاب دلسوزانه تلاش کرد، گفت: فرزندان جامعه را باید دختر و پسر خود بدانیم تا بتوانیم با تمام وجود برای آن‌ها وقت بگذاریم.

سیفی با اشاره به اینکه نباید در جامعه بی‌تفاوتی نسبت به یکدیگر حاکم شود، گفت: زوجین و جوانان ما باید به جایگاهی برسند که خود را در قبال یکدیگر مسوول بدانند و در جهت رشد و پیشرفت همه‌جانبه تلاش کنند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.