سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر روابط عمومی دنشگاه علوم پزشکی زاهدان:

تمهیدات لازم برای راه اندازی بیمارستان صحرایی پیش بینی شده است

عباسی گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت ،سپاه پاسداران و نیروی انتظامی تمهیدات لازم برای راه اندازی بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

عباسی مدیر روابط عمومی دنشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با اشاره به اینکه  درحال حاضر با امکانات بهداشتی و درمانی موجود در سیستان و بلوچستان  پاسخگو موارد ابتلا به ویروس کرونا بوده ایم گفت:  در صورت افزایش تعدادموارد ابتلا نیازمند تجهیزات دیگری  از جمله بیمارستان صحرایی خواهیم بود.

سیستان و بلوچستان همچنان در اوج همه گیری کرونا

عباسی با اشاره به اینکه  شواهدی از کاهش تعداد بستری  در بیمارستان های استان وجوندارد ندارد گفت:ویروس جهش یافته  قدرات سرایت و بیماری زایی  بسیاری بیشتری دارد.

مدیر روابط عمومی دنشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در روزهای اخیر درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح شهر زاهدان افزایش پیدا کرده است ولی برای کاهش چرخه انتقال ویروس باید رعایت شیوه نامه ها به بیش از ۷۰ درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه  تعدادی ازمبتلایان  در بدو ورود به بیمارستان فوت شده اند از شهروندان درخواست کرد در صورت بروز علائم و نشان های بیماری به مراکز غربالگری و کلینیک ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.