سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان:

۷۵ درصد جمعیت شهر‌های استان همدان از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری برخوردارند

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت:بیشتر شهر‌های استان همدان دارای زیرساخت‌های جمع آوری فاضلاب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فرهاد بختیاری فر,معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان ضمن اشاره به برخی اقدامات انجام شده درراستای ایجاد شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در استان گفت:درحال حاضربیشتر  شهر‌های استان همدان دارای زیرساخت‌های جمع آوری فاضلاب است و جمعیت زیر پوشش فاضلاب در شهر‌های استان ۷۵ درصد است.

او در ادامه با بیان اینکه هم اکنون ۹۵ درصد ساکنان حاشیه شهر همدان از سیستم جمع آوری فاضلاب برخوردار هستند، اظهارداشت: درراستای خدمت رسانی به مشترکان روستایی نیز اقداماتی در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد اشاره کرد.

 معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه مطالعات شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد شهرستان همدان به کلکتور فاضلاب شهرهمدان انجام شده است، عنوان کرد: براساس برآورد انجام شده به منظور اجرای بخشی از شبکه و خط انتقال طرح مذکور، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده و قرارداد این طرح در مرحله انعقاد با پیمانکار است.

بختیاری فر همچنین توضیح داد:با اجرای این پروژه ایجاد شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب روستای حسن آباد ۹۹۵ خانوار، معادل ۳ هزارو ۷۰۲ نفر از جمعیت روستای مذکور از مزایای ایجاد شبکه و تاسیسات جمع آوری فاضلاب بهره‌مند خواهند شد.

او بیان کرد:دراجرای این طرح ایجاد یک هزار و ۷۲۰ متر خط انتقال و ۷ هزارو ۶۸۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در دستور کار است و زمان بندی اجرا و اتمام طرح یاد شده  به تامین اعتبارمورد نیاز بستگی دارد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.