سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

حدود ۵۰ درصد از افراد بالای ۷۰سال واکسن کرونا دریافت کردند

طباطبایی گفت: تاکنون حدود ۵۰ درصد از افراد بالای ۷۰ سال در سیستان و بلوچستان به منظور ایمنی در برابر کرونا، واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از مرکز واکسیناسیون ولایت زاهدان گفت: واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال (متولدین ۱۳۴۰ و قبل از آن) در مراکز تجمیعی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه افراد بالای۵۰ سال جهت دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند و منتظر اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های معتبرباشندافزود: افراد در صورت نیاز به مشاوره در خصوص واکسیناسیون به شماره تلفن (۳۳۵۰۴۶۷۶) و سامانه پیامکی (۳۰۰۰۴۰۵۰۵۷) ارتباط برقرار کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در صورتیکه اطلاعات فرد در سامانه جامع پرونده سلامت وجود نداشته باشد همشهریان می‌توانند با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با هماهنگی سپاه و بسیج قرار است تعداد پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان اضافه شود.

محمد هاشمی شهری با بیان اینکه همچنین در صدد هستیم تعداد واکسن بیشتری وارد سیستان و بلوچستان شود افزود: در صورتی که این اقدامات انجام شود آن موقع می‌توانیم با ثبت نام مردم در سایت «سلامت» واکسیناسیون سایر افراد جامعه را نیز انجام دهیم.

وی از مردم خواست از تجمع در پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری و بعد از تماسی که با آنان از سوی مراکز بهداشت حاصل می‌شود برای دریافت واکسن اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی بهترین راه جلوگیری از انتشار گسترده ویروس جلوگیری از هر گونه تجمع، تردد و جابه‌جایی جمعیت است که تقاضا داریم هم استانی‌های عزیز این مهم را رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.