سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۵ تن شکر خارج از شبکه توزيع در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۱۵تن شکر بدون مجوز و خارج از شبکه قانونی توزيع به ارزش۲ميليارد و ۵۰۰ميليون ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهارگفت: در اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ايست و بازرسی شهيد زارعی شهرستان بهار، حين کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به يک دستگاه تريلر که از استان های غربی و مرزی کشور به مقصد جنوب در حال حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از اين خودرو، ۱۵ تن شکر خارج از شبکه توزيع و بدون هر گونه مجوز قانونی کشف و یک متهم در این خصوص با تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اين که کارشناسان ارزش تقريبی اين محموله را ۲ ميليارد و ۵۰۰ميليون ريال برآورد کرده اند، تصريح کرد: برخورد با سود جويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا به پليس ۱۱۰ گزارش و پيشنهادها  و انتقادات خود از عملکرد پلیس را به شماره تلفن ۱۹۷اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.