سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری به رئیس جدید قوه قضائیه

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری انتصاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به سمت ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری انتصاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به سمت ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای (دامت برکاته)
با سلام و تحیات

انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت ریاست قوه قضائیه با حکم مبارک، ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیانگر لیاقت و شایستگی‌های آن استاد عزیز است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک کارآمدی و توانمندی‌های مشهود و مشهور علمی و فقهی، اشراف و تسلط همه جانبه بر جایگاه و نقش خطیر قوه قضائیه در جامعه و نظام اسلامی و برخورداری از تجارب و سوابق ارزنده در دستگاه عدالت، پشتوانه مطمئن و نافذ حضرتعالی در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله و تحقق تحول زیبنده گام دوم انقلاب و متناسب با نیازها، پیشرفت‌ها و تنگنا‌های این مجموعه که در انتظارات و سفارشات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است، خواهد بود.

دادگستری این استان کمافی السابق هرگونه همکاری همه جانبه جهت اجرای برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی تحت مدیریت عالمانه حضرتعالی را وظیفه خود دانسته و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهد بست.

دوام توفیق، عزت و سربلندی حضرتعالی در این سنگر مهم و حساس، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه کبریایی طلب می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.