سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل کمبود بنزین در مهاباد رفع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از برطرف شدن مشکل کمبود بنزین در شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فیض حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در چند روز گذشته به دلیل قطع ارسال فرآورده از طریق خطوط لوله وقفه‌ای در تامین بنزین در برخی جایگاه‌های شهر‌های جنوب استان به‌ویژه در شهر‌های مهاباد، نقده و بوکان به‌وجود آمده بود که موجب تعطیلی و ایجاد صف در مقابل شماری از جایگاه‌ها شده بود.

او افزود: این مشکل با تامین سوخت مورد نیاز از منطقه همدان برطرف شد و همچنین مشکل تامین سوخت از طریق خط لوله نیز اکنون مرتفع شده است و هم‌اکنون تمام جایگاه‌های سوخت مهاباد فعال است.

تیردادی رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مهاباد نیز ساعتی پیش با حضور در یکی از جایگاه‌های سوخت هم از ادامه فعالیت تمامی جایگاه‌های سوخت مهاباد خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه هم‌اکنون همه جایگاه‌های مهاباد فعال است و موجودی مخازن مشکلی ندارد و جای هیچ نگرانی نیست و از همشهریان عزیز درخواست داریم به مرور و با طمأنینه به جایگاه‌ها مراجعه کنند.

از دیشب در فضای مجازی تصاویری دست به دست می‌شد که از تعطیلی برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت در جنوب آذربایجان‌غربی حکایت داشت.

صبح امروز نیز برخی از جایگاه‌های سوخت در مهاباد با صف‌های طولانی خودرو‌ها مواجه بود که بعد از پیگیری‌های لازم از مسئولان مربوطه، این مشکل هم اکنون در مهاباد برطرف شده است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.