سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در قم:

ویروس داعش برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بود

سردار حاجی زاده گفت: ویروس داعش با ایثار مدافعان حرم خصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم سالگرد شهید مدافع حرم ،شهید ابراهیم رشید با حضور قشر‌های مختلف مردم انقلابی قم در حسینیه امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

 شهید ابراهیم رشید، اهل روستای صرم استان قم که بار‌ها برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه حضور یافته بود ، سرانجام در ۱۰ تیرماه ۹۷ در ۳۲ سالگی در حین انجام ماموریت مستشاری در تدمر سوریه به همرزمان شهیدش پیوست.

سردار حاجی‌زاده،فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به منشا ظهور شجره‌ خبیثه داعش پرداخت و گفت: ویروس داعش برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بود ؛آمریکا در تلاش بود تا با نیرو‌های تکفیری و تروریستی خود سراسر دنیای اسلام را درگیر کند.

اوافزود: ویروس داعش با تدبیر و تصمیم به موقع رهبر معظم انقلاب و ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم خصوصا سردار رشید حاج قاسم سلیمانی مهار شد و به سمت نابودی رفت.

او با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم ادامه داد: هدایت و فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ایثار شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت امروز ماست و به برکت خون همین شهدا و درایت رهبری دشمنان تاکنون ناکام مانده اند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده  است و روابط ما با شیطان بزرگ عادی نمی‌شود ،تاکید کرد: نظام اسلامی به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، اما مشکلات ما در دوستی با آمریکا نیز حل نمی‌شود.

سردار حاجی زاده در ادامه با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: امیدواریم با تشکیل دولت جدید بتوانیم برای نخستین بار دولت اسلامی تشکیل دهیم و با روی کار آمدن نیرو‌هایی ولایی و خدمتگزار گره از مشکلات مردم باز کنیم.

او با اشاره به آمادگی کشور برای ایجاد تحولی عظیم در تمامی عرصه‌ها گفت: بستر‌هایی برای ایجاد تحولی عظیم در کشور فراهم شده است و امیدواریم دولت اسلامی مسئله ازدواج، اشتغال، تورم و... را مرتفع کند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.