سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید برخورد با تور‌های غیرمجاز گردشگری در گیلان

در ادامه محدودیت‌های کرونایی، برخورد با تور‌ها و گرو‌ه‌های غیرمجاز گردشگری در گیلان تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روزبه آلیانی، رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ادامه نظارت دقیق بر جلوگیری از اجرای تور‌های گردشگری غیرمجاز در این استان خبر داد.

او افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان و علاقه مندی هموطنان به شرکت در تور‌های گردشگری و طبیعت گردی، در روز‌های گذشته شاهد فعالیت گروه‌های غیرمجاز در فضای مجازی و تبلیغ تور‌های گردشگری بودیم.

رئیس دفتر بررسی گردشگری گیلان اظهار داشت: برای جلوگیری از تضییع حق علاقه‌مندان به گردشگری، دفاتر و راهنمایان مجاز گردشگری در ۲ روز گذشته تیم‌های کنترل و نظارت این اداره کل و پلیس پاوای استان در گشت‌های مشترک از حرکت گروه‌های غیرمجاز ممانعت به عمل آوردند.

آلیانی ادامه داد: در این گشت مشترک با ۷ گروه غیرمجاز به همراه ۱۱خودرو و ۲۰۲ سرنشین در سطح شهرستان رشت و ۸۱ گروه در سایر شهرستان‌های استان که اکثر آن‌ها با فریب تبلیغات گروه‌های غیرمجاز در این تور‌ها ثبت نام کرده بودند، برخورد شد.

او با اشاره به بازدید از تور‌های مجاز در نظارت‌های انجام شده، از سطح کیفی تور‌های گردشگری که به صورت قانونی در حال فعالیت بودند، اظهار رضایت کرد.

رئیس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان همچنین از تمامی دفاتر و راهنمایانی که به صورت قانونی و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و شئونات اسلامی اقدام به اجرای تور می‌کنند، تشکر کرد.

آلیانی از علاقه‌مندان به سفر خواست: برای داشتن سفری ایمن بسته‌های سفر خود را از دفاتر مجاز تحت نظارت این اداره کل تهیه کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.