سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت همدان:

مسئولان به فکر رفع مشکلات اقتصادی باشند

امام جمعه موقت همدان گفت: مدیران رفع مشکلات معیشتی مردم را باید در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسن طاهری، امام جمعه موقت همدان در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه همدان گفت: برای غلبه بر مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان باید همه مسئولان در کنار هم با برنامه‌ریزی مدون وظایف قانونی خود را تا حصول نتیجه انجام دهند.

او با اشاره به تلاش برای حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع، بیان کرد: مسئولان و کارکنان در مقابل مشکلات مردم و جامعه مسئول هستند و باید در رفع آن تلاش کنند چرا که خداوند پاداش بزرگی برای افرادی که گره از کار مومنین بگشایند در نظر گرفته است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: مردم باید نکات بهداشتی را به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا جدی بگیرند تا این بیماری در کشور ما ریشه کن شود.

حجت الاسلام طاهری همچنین اقامه نماز اول وقت را از مهمترین خصوصیات مومنین دانست و افزود: نماز، انسان را از ظلمت و تاریکی به سمت روشنایی و سعادت مندی هدایت می‌کند که مومنین علاوه بر اقامه این فریضه الهی جوانان را نیز باید بر اقامه نماز اول وقت دعوت کنند.

او تنها راه سعادت دنیوی انسان‌ها را تقوا عنوان کرد و گفت: در این جهان هستی هر کسی تقوای الهی پیشه کند از تمامی مشکلات و گرفتاری‌ها رهایی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.