سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

هدف دشمنان زدن ریشه مذهب است

آیت الله ناصری گفت: دشمنان با تبلیغات سوء، بار مسئولیت مشکلات معیشتی را بر گردن روحانیت می‌افکنند و می‌خواهند از این طریق ریشه مذهب را بزنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه دست از، از بین بردن ذخایر کشور بر نمی‌دارد، گفت: روزگاری وجود شهید صدوقی را با ترور از میان برداشتند و پس از آن با تبلیغات سوء شخصیت او را نشانه رفتند و امروز نیز این از خدا بی خبران تلاش می‌کنند تا شخصیت روحانیت، مذهب و دین را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز بسیاری از مشکلات معیشتی مردم تحت تاثیر توطئه‌های دشمنان است و همه مردم به ویژه روحانیت را تحت فشار قرار داده، اما این دشمنان با تبلیغات سوء خود، تلاش می کنند تا بار مسئولیت را بر گردن روحانیت بیندازند و از این طریق ریشه مذهب را بزنند بنابراین مردم باید به هوش و مراقب باشند تا از دسیسه های دشمنان پیروی نکنند.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به اینکه، تشیع به واسطه عزاداری هایش در سوگ ائمه اطهار (س) و امام حسین (ع) زنده است، گفت: دشمنان سعی می‌کنند به بهانه کرونا این برکت را از ما بگیرند که لازم است مردم هوشیار باشند و نگذارند چنین اتفاقی بیفتد.

خطیب نماز جمعه یزد از مردم خواست با برگزاری مراسم عزای اهل بیت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، با حضور معدود و حتی در منازل، سنت عزاداری را حفظ کرده و از برکات آن بهره ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به حماسه آفرینی مردم در انتخابات ریاست جمهوری از حضور پر شور آن‌ها قدردانی کرد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه این مردم با تفکر و تعقل پای صندوق‌های رای حاضر شدند، افزود: به رغم توطئه‌های دشمنان مردم با بصیرت والای خود، در انتخابات حاضر شدند و تمامی برنامه‌های دشمنان پلید را بر هم زدند.

آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه امروز به یمن حضور حماسی مردم در انتخابات، رییس جمهور منتخب در سطح جوامع بین المللی قدرتمند خواهد بود، گفت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب در مسیر خدمت بسیار خوب ظاهر شود و خواسته‌های مردم را در تمامی زوایا جامه عمل بپوشد.

نماینده ولی فقیه همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله صدوقی با گرامی داشت این روز از شهید محراب صدوقی به عنوان عالمی مجاهد و خدمتگزار یاد کرد و گفت: این شهید والا مقام در طول عمر شریفش ملجا مردم و محرومین کشور بود و در راه خدمت سر از پا نمی‌شناخت.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.