سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

اعضای منتخب شورای شهر ارومیه باید فساد ستیز باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با توصیه اعضای منتخب شورای اسلامی شهر ارومیه بر فساد ستیزی، اهمیت دادن به برنامه‌های فرهنگی و توسعه همه جانبه شهر توسط این اعضا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۱۲ تیر ماه سالروز حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط دولت آمریکا گفت: ششم تا دوازدهم تیر ماه همواره یاد آور جنایت‌های آمریکا در ایران اسلامی است و به همین دلیل این هفته به عنوان حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.

او با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور و ۱۳ هزار شهید بمب‌های شیمیایی و جنایت‌های مختلف در منطقه از جمله ایجاد داعش توسط آمریکا افزود: آمریکا سعی دارد با شعار‌های بشردوستانه چهره خشن و وحشیانه خود را موجه جلوه دهد، اما باید همه بصیر باشیم و به ظاهر فریبنده استکبار جهانی توجه نکنیم.

 خطیب جمعه ارومیه با اشاره به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تاکید رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تصریح کرد: نباید بگذاریم فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف از یاد‌ها برود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجانغربی همچنین با توصیه به اعضای منتخب شورای اسلامی شهر ارومیه بر فساد ستیزی، اهمیت دادن به برنامه‌های فرهنگی و توسعه همه جانبه شهر توسط این اعضا تاکید کرد.

امام جمعه ارومیه بر توجه جدی به صرفه جویی در مصارف آب با توجه به بحران موجود در کمبود ذخایر آبی استان تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه عاقبت اندیشی را یکی از ضروریات مورد تاکید آموزه‌های دینی در زندگی دانست و گفت: این که با اعمالمان اهل دوزخ باشیم و یا اهل بهشت همگی بستگی به عاقبت اندیش بودن ما دارد تا فعالیت‌های خود را برای رضای الهی انجام دهیم چرا که رستگاری در گرو این موضوع است.

علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کشور نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به این که علی رغم تمامی تلاش دشمنان مبنی بر حضور نیافتن مردم در انتخابات، مردم با آگاهی و بصیرتی مثال زدنی در ۲۸ خرداد ماه حماسه‌ای دیگر را خلق کردند گفت: تبدیل شدن رقابت‌ها به رفاقت‌ها بعد از انتخابات همگی نشان از فرهنگ انقلابی و اسلامی ملت بزرگ ایران است موضوعی که در انتخابات دول غربی خصوصا آمریکا مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.