سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت پردیس دانشگاه آزاد یاسوج نتیجه تصمیم بدون مطالعه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از تبدیل پردیس واحد یاسوج به مرکز آموزش‌های فرهنگی، مهارتی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، طهرانچی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی کشور در بازدید از پردیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: ساخت ۶۰ هزار متر مربع سازه آموزشی درشرایط سخت تحریم اقتصادی آن هم در شهری که ظرفیت‌های موجودش پر نشده ناشی از بی برنامه گی است.
 
طهرانچی افزود: براساس مطالعات انجام شده پردیس دانشگاه آزاد در یاسوج حتی فراتر نیاز‌ها و ظرفیت آموزشی کل استان است و اصلا مورد نیاز نیست.

او بیان کرد: درحالیکه بخشی از ۴۰ هزار متر مربع فضای آموزشی موجود در دانشگاه آزاد یاسوج خالی و با کاهش دانشجو است، مسئولان بدون مطالعه اقدام به ساخت مجموعه‌ای عریض و طویل کردند که نتیجه‌ای جز هدر رفت سرمایه ملت و بدبینی در پی نداشته است.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی کشور گفت: در نتیجه تصمیم بدون مطالعه مسئولان قبلی قریب به ۶۰ هزارمترمربع ساختمان آموزشی و تاسیسات جانبی در دل کوه و با صرف میلیارد‌ها تومان ساخته شده و با گذشت ۱۰ سال بدون هیچ استفاده‌ای رها شده است.

طهرانچی افزود: بر اساس برنامه کار تکمیل این مجموعه بزودی آغاز می‌شود و پس از اتمام کار پردیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به مجتمع فرهنگی آموزش چند منظوره شامل مراکز آموزشی، مهارت آموزی و فناورانه تبدیل می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.