سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت ورود به مازندران

تمامی ورودی‌های مازندران به روی خودرو‌های غیربومی مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های کرونایی در ورودی‌های استان مازندران در جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر، گلوگاه و رامسر برقرار است و از ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.

او درباره خروج خودرو‌های با پلاک بومی از استان هم افزود: این خودرو‌ها توسط دوربین‌های پلیس در شهر‌های قرمز و نارنجی دیگر استان‌ها جریمه می‌شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد همچنان پابرجاست و خودر‌وها در صورت تردد غیرمجاز ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

او افزود: ۴۴۶ دستگاه خودرو طی شبانه روز گذشته در ورودی‌های استان مازندران جریمه شدند و ۱۷۴ دستگاه خودرو هم برگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی گفت: خودرو‌هایی که مجوز تردد دارند ده روز پس از جریمه می‌توانند با در دست داشتن برگه تردد رسمی، به اجرائیات شهر محل صدور پلاک مراجعه و جریمه خود را حذف کنند.

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیکی جاده‌های استان را در حال حاضر روان توصیف کرد و افزود: پیش بینی می‌شود از ساعت ۱۵ امروز به بعد شاهد ترافیک پرحجم در جاده‌های استان باشیم.

سرهنگ عبادی گفت: جاده هراز روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر برای تعمیرات روشنایی تونل‌ها بسته است و رانندگان در این مدت می‌توانند از جاده‌های جایگزین سوادکوه و کندوان استفاده کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
حامد
۱۹:۴۷ ۱۱ تير ۱۴۰۰
دروغه باور نکنید
ک
۱۷:۴۸ ۱۱ تير ۱۴۰۰
یاد مازندران بخیر سالهای بسیار دور فقط یک مرتبه به آنجا رفته ام دیار مهربانی یادت بخیر باد
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۱ تير ۱۴۰۰
آقا همه اینها الکیه تو مازندران پر از ماشینهای غیر بومی و مسافر مخصوصا نمره تهران. کسی هم نیست جلوی اینها رو بگیره.
مهدی
۱۶:۵۷ ۱۱ تير ۱۴۰۰
آقا من خودم ساکن آمل هستم مثل چی از جاده هراز مسافر میاد.