سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار جدی تیک تاک به خانواده‌ها/ حذف ۷ میلیون حساب کاربری افراد زیر ۱۳ سال

مسئولان تیک‌تاک از حذف بیش از ۷ میلیون حساب کاربری افراد زیر سن قانونی (زیر ۱۳ سال) در این شبکه اجتماعی خبر دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زنگ هشدار تیک تاک برای خانواده‌ها، سایت خبری سی‌نت روز چهارشنبه در یکی از شبکه‌های اجتماعی خود، از حذف بیش از ۷ میلیون حساب کاربری کودکان زیر سن قانونی خبر داد. تیک تاک برای اولین بار عدد قابل توجهی را درباره حذف چندین حساب کاربری که متعلق به کودکان زیر ۱۳ سال است، منتشر کرد.

این پلتفرم که به یکی از محبوبترین شبکه‌های اجتماعی در جهان تبدیل شده است، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱، بیش از ۷ میلیون حساب کاربری را از دسترس کاربران خود خارج کرد، البته این عدد قابل توجه، خسارت چندانی به این شبکه اجتماعی نزده و می‌توان گفت که این عدد کمتر از ۱ ٪ از کل حساب‌های تیک تاک است.

پلتفرم تیک تاک، این اطلاعات را صرفا در راستای بیان گزارش شفافیت‌ فعالیت‌های خود و در زیر مجموعه بیان جزئیات نحوه اجرای سیاست‎گذاری‌های تیک تاک ارائه کرده است؛ گزارشاتی که مبنی بر تلاش‌های این شرکت در مقابله با اطلاعات غلطی است که پیرامون کرونا ویروس (COVID-19) در این پلتفرم منتشر شده بود. 

انتشار ۶۲ میلیون فیلم مستهجن در تیک تاک

این گزارش همچنین جزئیات تعداد فیلم های گرفته شده - در حدود ۶۲ میلیون فیلم - در سه ماهه اول را شرح داده و باعث ترویج شدن رفتارهایی مانند نفرت ، آزار و اذیت ، برهنگی یا خشونت در فیلم هایی که دستورالعمل های جامعه آن را نقض می‌کند، می‌شود.

گفتنی است؛ چندی پیش در خبری که در سایت زی‌نیوز مبنی بر پرکاربردترین برنامه برای کودکان و نوجوانان منتشر شده بود، شبکه اجتماعی تیک تاک بعد از یوتیوب و واتساپ، پرکاربردترین و محبوبترین اپلیکیشن در جهان شناخته شد. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.