سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورو ۲۰۲۰؛

اسپانیا و رکوردی عجیب مقابل تیم ملی فوتبال سوئیس

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و سوئیس امشب در چارچوب مسابقات یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و سوئیس امشب در چارچوب اولین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که با توجه به عملکرد ۲ تیم در مسابقه‌ی گذشته خود در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا می‌توان امیدوار بود که دیداری جذاب و پر گل را مشاهده کرد.

تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و سوئیس در تاریخ خود در ۲۲ مسابقه به مصاف هم رفته‌اند که در این مسابقات ماتادور‌ها به شکل عجیبی عملکرد بهتری را نسبت به رقیب خود ثبت کرده اند و توانسته اند که سوئیسی‌ها را در ۱۶ بازی شکست دهند و ۵ مسابقه را نیز با نتیجه تساوی به اتمام برسانند.

در طرف مقابل تیم ملی سوئیس که به شکل دراماتیک و جذاب و با برد مقابل قهرمان جهان (فرانسه) به این مرحله از مسابقات رسیده است در تاریخ خود تنها یک بار موفق به شکست تیم ملی اسپانیا شده است. سوئیسی‌ها تنها پیروزی خود مقابل ماتادور‌ها را در جام جهانی ۲۰۱۰ و در بازی اول خود در مرحله گروهی این مسابقات به دست آوردند. سوئیسی‌ها در آن جام اسپانیایی را شکست دادند که در آخر آن جام قهرمان جام جهانی فوتبال شد.

تیم‌های ملی اسپانیا و سوئیس امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.