سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنکور تجربی در مازندران برگزار شد

کنکور تجربی در مازندران با ۲۰۰۸۷ داوطلب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کنکور تجربی در مازندران با ۲۰۰۸۷ داوطلب ساعت ۸ امروز جمعه ۱۱ تیرماه برگزار شد.

سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: تعداد داوطلبان کنکور سراسری امسال در مازندران ۴۹ هزار و ۹۱۱ نفر است که ۳۰ هزار و ۸۹۳ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

او افزود: بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری در مازندران با ۲۰ هزار و ۸۷ نفر مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است و پس از آن هم گروه آزمایشی علوم انسانی با ۱۱ هزار و ۹۷۳ نفر قرار دارد.

سعدی پور آمار داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی را پنج هزار و ۹۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در گروه آزمایشی هنر چهار هزار و ۴۰۰ نفر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هفت هزار و ۴۹۱ داوطلب مازندرانی حضور دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر این که تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در جریان برگزاری کنکور در حوزه‌های امتحانی سختگیرانه اجرا می‌شود، گفت: تمامی دانش آموزان و دست‌اندرکاران کنکور پیش از ورود به حوزه امتحانی تب سنجی می‌شوند.

او افزود: برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان در آزمون سراسری، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است تا این داوطلبان با اطمینان خاطر بیشتری در حوزه‌های امتحانی حاضر شوند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.