سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شیراز

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد با هدف آگاه سازی آحاد جامعه به ویژه اقشار و گروه‌های در معرض خطر مواد مخدر در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، گفت: نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد همزمان با فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر با مشارکت معاونت اجتماعی پلیس فارس و دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی شریف آباد، سهل آباد، مهدی آباد و گلشن شیراز به منظور آموزش همگانی و با هدف آگاه سازی آحاد جامعه به ویژه اقشار و گروه‌های در معرض خطر مواد مخدر برگزار شد.

او با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندانشان، افزود: با توجه به اینکه امروزه اعتیاد به مواد مخدر از سنتی به صنعتی گرایش پیدا کرده و خطرات آن نیز بیشتر است، ضروری است خانواده‌ها در این زمینه نظارت بیشتری بر فرزندان و همسالان داشته باشند تا شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمانسوز در سطح خانواده، محله و جامعه باشیم.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم و آسیب‌ها در جامعه است، تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد در جامعه از اولویت‌های اصلی پلیس بوده که در این راه نیازمند همکاری و تعامل سازمان‌های دولتی و غیردولتی هستیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.