سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان:

مجموعه قضایی سیستان و بلوچستان حامی مدافعان سلامت است

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: مجموعه قضایی استان همواره حامی مدافعان سلامت بوده و از این پس نیز در کنار آنان و سایر مجموعه‌های خدوم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در نشست مشترک با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهارداشت: مسلما هر مجموعه‌ای که فعالیت و تلاش بیشتری داشته باشد بیشتر در معرض انتقاد است و هم‌اینک کادر بهداشت و درمان در چنین جایگاهی قرار دارند.

وی با بیان اینکه البته انتقاد و پرسشگری با هدف بهبود وضعیت پسندیده است اما توهین و تخریب هیچ جایگاهی ندارد افزود: یکی از وظایف ما در چنین شرایطی ایجاد آرامش خاطر برای مردم، ارائه مطلوب خدمات به آنان و در عین حال تلاش برای بهبود شرایط و جذب امکانات و اعتبارات بیشتر است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروی انسانی و بدنه مدیریتی در رده‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی جزو سرمایه‌ای کشورمان محسوب می‌شوند و در قوه قضاییه یکی از رسالت‌های خود را حفظ شان و حرمت خدمتگزاران مردم می‌دانیم و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای پرهیز از برخوردهای احساسی و بکار گرفته‌ایم.

وی ضمن خسته نباشید و خداقوت به کادر بهداشت و درمان از طرف کارکنان قوه قضاییه افزود:به امید خدا نتیجه زحمات و تلاش‌هایمان در ابتدا مورد رضایت بندگان خدا و در نهایت مورد قبول در گاه حضرت بارتعالی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.