سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح محل فرود بالگرد اورژانس در بابل

اولین محل فرود استاندارد بالگرد اورژانس هوایی شهرستان بابل امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر لعلی رییس اورژانس بابل گفت:محل فرود استاندارد بالگرد اورژانس هوایی شهرستان بابل در منطقه سیدکلا بابلکنار امروز پنجشنبه ۱۰ تیرماه افتتاح شد.

او افزود:با توجه به وسعت شهرستان بابل و وجود مناطق صعب العبور و بالادست در این شهرستان و نیاز منطقه، این طرح از آذر پارسال و در مدت کمتر از ۵ ماه در محوطه زمین خانه بهداشت مرکز سیدکلا و در جنب پایگاه اورژانس جاده‌ای سیدکلای بابلکنار اجرا شد.

دکتر لعلی گفت:این طرح با زیربنای ۴۰۰ مربع و اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال توسط خیر منطقه مادر دو شهید والا مقام عباس پور اجرا شد.

او افزود:در این مراسم حسین زادگان استاندار مازندران، فرماندار ویژه شهرستان بابل، ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل، امام جمعه و بخشدار منطقه بابلکنار و جمعی از مسوولین منطقه حضور داشتند.

دکتر لعلی رییس اورژانس بابل گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده اورژانس بابل و اخذ مجوز برای ساخت پایگاه اورژانس و احداث پد بالگرد برای منطقه فیروزجاه بندپی شرقی، امیدوارم با ورود مسوولین شهرستانی و بخش بندپی شرقی جهت تخصیص زمین و مجوزات منطقه‌ای این مهم برای منطقه بالادست فیروزجاه نیز به زودی انجام گیرد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.