سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور یک مدل کلاسیک در خانواده Watch4 شرکت سامسونگ

اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی خبر از عرضه یک مدل کلاسیک در خانواده Watch4 شرکت سامسونگ می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، دنیای ساعت‌های هوشمند چد سال اخیر تغییرات بسیار زیادی داشته است و پیشرفت این فناوری باعث شده تا نظر بسیاری از افراد به سمت این گجت‌ها جلب شود. شرکت سامسونگ نیز در این حوزه تخصص بسیار خوبی را بدست آورده است و در چند سال اخیر با عرضه ساعت‌های هوشمند بروز توانسته است بخش عمده‌ای از بازار این گجت‌های هوشمند را در اختیار خود گیرد. به تازگی نیز اخباری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ قصد دارد خانواده Watch4 را گسترده‌تر از همیشه در دسترس افراد قرار دهد و این خانواده علاوه بر دو مدل Watch4 و Watch4 Active دارای یک مدل کلاسیک نیز خواهند بود.

اطلاعات ظاهری ساعت هوشمند Watch4  کلاسیک

چند تصویر رندر گرفته شده از این مدل ساعت نیز در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ در ساخت این ساعت از همان طراحی ساعت‌های هوشمند کلاسیک خود استفاده کرده است و شاهد استفاده از حاشیه چرخان در اطراف نمایشگر این ساعت هستیم. در سمت راست این ساعت نیز دو دکمه بزرگ قرار داده شده است که همان عملکرد قدیمی موجود در ساعت‌های سری اول سامسونگ را خواهند داشت.

در این ساعت از سیستم عامل One UI Watch استفاده خواهد شد و تفاوت آن با سایر ساعت‌های شرکت سامسونگ صرفا به ظاهر مربوط می‌شود. سامسونگ چند روز پیش قالب جدید ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کرد و انتظار می‌رود در مراسم بعدی این شرکت که در ماه مرداد برگزار خواهد شد شاهد رونمایی از اطلاعات بیشتری درباره سیستم عامل نصب شده روی ساعت‌های هوشمند این شرکت باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.