سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز هم وزش باد، پدیده غالب جوی در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در سطح استان کرمان پیش بینی می‌شود.

میترا یاوری، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک در برخی مناطق  استان کرمان بخصوص در شرق استان و احتمال وقوع طوفان پدیده غالب امروز در استان کرمان است.

او با بیان اینکه برای فردا هم وزش باد نسبتا شدید در شرق استان پدیده غالب جوی است، افزود: شدت وزش باد در مناطق شرقی و جنوب شرقی زیاد  هست و وزش باد تا اواخر هفته در سطح استان  کرمان پدیده غالب جوی است.

یاوری با اشاره به اینکه برای امروز افزایش دما را در سطح استان شاهد هستیم، تصریح کرد: در حالی که مردم عنبرآباد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته، لاله زار با دمای  ۱۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

او  حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.