سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال ۱۴۰۰ نقطه پایان مشکلات آب روستاهای آبادان

معاون توسعه و بهره برداری آبفا خوزستان از اقدامات اساسی صورت گرفته جهت برطرف کردن مشکلات آب مردم روستاهای آبادان خبرداد.

محمدی معاون توسعه وبهره برداری آبفا خوزستان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:شرکت آب و فاضلاب خوزستان در راستای ارتقای کیفیت آب،اقدام به تأسیس یک تصفیه خانه با ظرفیت ۱۰هزار مترمکعب در شهر چوئبده نموده است و هم زمان با آن یک دستگاه آب شیرین کن به ظرفیت ۲۵۰۰مترمکعب درحال ساخت است.

او ادامه داد:طبق برنامه ریزی هایی که انجام شده بود بنابر وارد مدارشدن این تصفیه خانه بود اما به دلیل محدودیت هایی که دراین زمینه وجود داشت و با پیگیری نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ،ما با پیمانکار هماهنگ نموده ایم که تا پایان مرداد ماه تصفیه خانه احداث و دستگاه آب شیرین کن تا ۲۰مهر امسال طبق قرارداد در چوئبده وارد مدار شود.

محمدی درخصوص اقدامات صورت گرفته جهت ارتقای کیفیت آب اروندکنار بیان کرد:یک دستگاه آب شیرین کن به ظرفیت ۳۵۰۰مترمکعب احداث کردیم و در حال حاضر آماده وارد مدار شدن است اما به دلیل مشکلات کمبود ظرفیت برق این تأسیسات ،وارد مدارشدن آن امکان پذیر نبود و با همکاری فرماندار آبادان و بخشدار اروندکنار امیدواریم که ظرف ۱یا ۲روز آینده ۱۰۰۰مترمکعب ازاین آب شیرین کن را وارد مدار کنیم.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: مطمئنا با اقداماتی که در تصفیه خانه کشتکار و ایستگاه پمپاژ منیوحی انجام میشود و وارد مدار شدن تصفیه خانه چوئبده ،سال ۱۴۰۰خط پایانی بر مشکلات آب روستاهای آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.