سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت هزار و ۸۷۴ فقره تصادف تنها در ۹۰ روز

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از هزار و ۸۷۴ فقره تصادف درون شهری در استان به وقوع پیوسته است.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر هزار و ۸۷۴ فقره تصادف در معابر درون شهری استان اتفاق افتاده است گفت: در این تصادفات ۱۰ نفر فوت شده اند.

او با اشاره به این که ۷۰ درصد از متوفیان در تصادفات رانندگی قشر جوان زیر ۲۵ سال بوده اند افزود: با شیوع کرونا و مجازی بودن آموزش‌ها، نظارت خانواده‌ها بر دانش آموزان کاهش یافته و به همین دلیل بیش از ۳۰ درصد تصادفات رانندگی در این رده سنی بوده است.

سرهنگ عباسی با اشاره به این که در سه ماهه اول امسال ۵۷۳ نفر در تصادفات رانندگی مجروح شده اند اظهار کرد: روزانه بالغ بر ۲۰ فقره تصادف در حوزه درون شهری استان اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی تصریح کرد: بیشترین علت تصادفات در سه ماهه اول امسال عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو بوده که روی هم بالغ بر ۷۰ درصد تصادفات را به خود اختصاص می‌دهد.

او بیان کرد: در سه ماهه‌ی اول امسال بالغ بر ۴۰ فقره تصادف واژگونی در معابر درون شهری داشته ایم که علت حادثه سرعت بالا رانندگان بوده است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.