سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: با هوچی‌گری و شلوغ کاری به جایی نمی‌رسیم/ ترسی از انتشار قرارداد‌ها نداریم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم فوتبال گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان  اظهار کرد: به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس تبریک و خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها با غیرت و جنگندگی توانستند با اقتدار در زمین مسابقه نتیجه را رقم بزنند. تیم ما عملکرد خوبی داشت. به نظرم با  هوچی‌گری و شلوغ کاری نمی‌توان به جایی رسید. فاصله امتیازی ما در جدول رده‌بندی و تعداد گل‌هایی که زدیم نشان می دهد که پرسپولیس پخته شده و تیم خوبی است.

او افزود: با وجود کاستی‌ها، مشکلات و پرونده‌هایی که هر روز برای باشگاه ایجاد می‌شود و انرژی زیادی از ما می‌گیرد تلاش می‌کنیم تا همچنان در تمام مسابقات در صدر باشیم و در بالاترین سطح بجنگیم. از هواداران تشکر می‌کنم که به صورت مادی و معنوی همراه تیم هستند.

تیم های میهمان شلوغ کاری می کنند 

معاون باشگاه پرسپولیس درباره درگیری کادر فنی ۲ تیم در بین ۲ نیمه خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم همیشه به حریفان احترام بگذاریم. هر بار که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان بود همه چیز در آرامش پیش رفت. همیشه شاهد بودیم تیم‌های میهمان آنقدر شلوغ‌کاری می‌کنند که ما حس می‌کنیم میهمان هستیم. ما نشان داده ایم که اگر درگیری هم باشد باز هم در زمین مسابقه عملکرد خوبی داریم. جای هواداران در این مسابقه خالی بود.

طرح حضور هواداران در استادیوم ها را به فدراسیون فوتبال می دهیم

شکوری ادامه داد: هفته آینده طرحی را به فدراسیون ارائه خواهیم داد تا شرایط حضور هواداران فراهم شود. امیدوارم ارگان‌هایی که به این بخش مربوط می‌شوند هم همکاری کنند تا بتوانیم با رعایت شیوه نامه‌ها به صورت محدود شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

او درباره آخرین شرایط پرونده رادو، دروازه‌بان پرسپولیس بیان  کرد: ما تمام موارد در خصوص پرونده رادو را به صورت شفاف روی سایت باشگاه قرار داده ایم. او پول می‌خواهد و ما هم اعلام کرده ایم که پول او آماده است. طبیعی است که او دنبال مطالباتی باشد که به خاطر کرونا و برخی از مشکلات عقب افتاده باشد. فکر می‌کنم سایر بحث‌ها هم در این مورد حاشیه‌ای باشد و نمی‌خواهم فعلاً در مورد آن صحبت کنم، چرا که باید برای مسابقات آینده تمرکز کنیم.

وزارت ورزش یک ریال هم به پرسپولیس کمک نکرده است 

معاون باشگاه پرسپولیس درباره شرایط مالی باشگاه گفت: مشکلات زیادی داریم و امیدوارم نهاد‌های مختلف به ما کمک کنند. وزارت ورزش تاکنون یک ریال هم به ما کمک نکرده است که البته نمی‌تواند هم کمک کند. به بازیکنان حق می‌دهم و ما هم کنار آن‌ها هستیم. ما همگی یک تیم هستیم، اما مشکلات زیادی داریم که امیدوارم حل شود. برای حل مشکلات نیاز است که به تیم ما کمک شود.

شکوری در پایان گفت: اگر موافق باشند قرارداد تمام بازیکنان را به صورت شفاف منتشر خواهیم کرد و اصلاً اجازه می‌دهیم سازمان لیگ این کار را انجام دهد، اما تیم‌های صنعتی هم باید این کار را انجام دهند. ما ترسی از این موضوع نداریم، چون شرایط قرارداد‌ها را می‌دانیم. در حال حاضر کارگروهی کارشناسی با حضور سمیعی در باشگاه تشکیل شده است تا ضعف و قوت قراردادها استخراج شود. منافع باشگاه در قرارداد بعدی باید لحاظ شود، چون ارقام کنونی کفاف هزینه‌های تیم را نمی‌دهد. به هر حال ما در ۴ جام درگیر هستیم. باید اتفاقات جدیدی رخ دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بی نصیب از آسیا
۱۲:۵۱ ۱۰ تير ۱۴۰۰
به گفته مدیر حقوقی لنگیا ۵۰۰ پرونده شکایت از مدیر عامل تا آبدارچی باشگاههای ایرانی و خارجی را طرح موضوع کردند، تازه میگه با هوچی گری بجایی نمیرسیم. شکوری خودش استاد مسلم شلوغ کاری است. ولی قهرمانی آسیا حسرت ۵۴ ساله لنگپولیسیا حتی تو چارجانبه ها حتی با وکیل و وزرا. این پرانتزها تقدیم به دوست لنگی خودم که حالا میاد برای جواب:)))))))))))))))))))
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آقای شکوری در بازی لنگ و گلهر (گل وگوهر) ، شلوغ بازی و هوچی گری
را دیدید؟؟؟
هوچی گری و بی اخلاقی از سوی سرمربی ، سرپرست ، کاپیتان و... تیم شما بود یا تیم گلهر !!!