سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی مقابله با تهدیدات احتمالی شد

با وجود شکست‌های رژیم اشغالگر در نبرد شمشیر قدس، نفتالی بنت در اظهاراتی مدعی مقابله با تهدید احتمالی علیه مواضع صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اندکی پس از شکست‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی از مقاومت در نبرد شمشیر قدس، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر، در سخنانی مدعی شد این رژیم علیه هرگونه تهدید بیرونی برضد مواضع آن‌ها در سرزمین‌های اشغالی ایستادگی خواهد کرد.

بنابر اعلام جروزالم پست او در بخشی از سخنان خود ادعا کرد: «اسرائیل همواره با هر تهدیدی مقابله کرده است و ما نخواهیم گذاشت پس از این مغلوبمان کنند.»

حزب لیکود در واکنش به این ادعا‌های بنت از او خواست تا از اظهارات «یائیر لاپید» وزیر خارجه صهیونیست‌ها، در دیدار با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود، حمایت کند و با هرگونه تهدید احتمالی ازسوی ایران و بمب‌های این کشور مقابله کند.

در جریان نشست روز یک‌شنبه هفته جاری در شهر رم ایتالیا میان یائیر لاپید و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد این رژیم درخصوص برنامه هسته‌ای ایران با واشنگتن اختلاف نظر‌های جدی دارد.

آنتونی بلینکن، اما در واکنش به این سخنان گفت: «آمریکا و رژیم صهیونیستی فقط در راه‌های مقابله با ایران اختلاف نظر دارند و درخصوص مسئله ایران هیچ اختلاف نظری نیست.»

این در حالی است که در حال حاضر نشست شورای امنیت برای بررسی گزارش «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد، درباره روند اجرای برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ در حال برگزاری است.

در این جلسه، نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل در سخنانی مدعی شد: «نگرانی‌های زیادی با وجود خوشبینی‌ها در زمینه مذاکرات وین درباره برنامه هسته‌ای ایران وجود دارد.»

نماینده چین در سازمان ملل نیز گفت: «از آمریکا می‌خواهیم تحریم‌ها علیه ایران را بردارد.»

همچنین نماینده آلمان در شورای امنیت سازمان ملل نیز گفت: «ما آنچه در توان داریم را بکار می‌بندیم تا شاهد موفقیت مذاکرات برجام در وین باشیم.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.