سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جامع ترافیک شهرکرد تدوین شد

شهردار شهرکرد گفت: طرح جامع ترافیک شهرکرد تدوین و از یک ماه آینده آماده اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در کلاس معارف اسلامی مدیران با اشاره به همکاری و تعامل مجموعه مدیریت شهری با ادارات و نهاد‌های مختلف اظهارداشت: خوشبختانه با همکاری دستگاه قضا توانستیم بخشی از مشکلات برج دوقلو را رفع و در جهت احقاق حقوق شهروندان و شهرداری مبلغی به بیت المال بازگردانیم.

او با اشاره اینکه شهرداری یک نهاد مدنی و غیردولتی است، بیان کرد: شهرداری شهرکرد به لحاظ گستره کاری که دارد نیازمند اعتبارات بیشتری است، اما امسال براساس بودجه مصوب در همین مسیر حرکت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی با بیان اینکه عملکرد یکساله شهرداری تهیه و منتشر شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح جامع، برنامه راهبردی ۵ ساله، چشم‌انداز ۲۰ ساله و طرح جامع ترافیکی در دستور کار قرار دارد و با توجه به اینکه این طرح‌ها تنها مختص به شهرداری نیست، می‌طلبد دستگاه‌ها نظرات خود را در این خصوص ارائه کنند.

او گفت: طرح جامع ترافیکی برای اولین بار تهیه و طی یک ماه آینده آماده اجرا می‌شود که ارائه نظرات جهت رفع گره‌های ترافیکی، تکمیل کمربندی‌ها و ترافیک هسته مرکزی شهر می‌تواند در تهیه یک طرح جامع موثر باشد.

عبدالغنی با اشاره به اجرای طرح جامع بازآفرینی و پایدار شهری ادامه داد: دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا اعتبارات مورد نیاز در این طرح جذب و در محلات فرسوده و ناکارآمد هزینه شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به پیگیری‌های مستمر جهت جذب اوراق صکوک تصریح کرد: در راستای خرید ۲۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل شهری ۵۰ میلیارد تومان اوراق صکوک پیگیری شد که ۵۰ درصد اصل و سود اوراق به عهده دولت و ۵۰ درصد به عهده شهرداری می‌باشد که در صورت عدم جذب به شهر دیگر واگذار می‌شود.

او با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال در کارخانه آسفالت و تولید قطعات بتنی پیش ساخته اقدامات خوبی انجام پذیرفته است، گفت: همچنین کارخانه بازیافت تکمیل و افتتاحیه آن بزودی انجام خواهد شد و در زمینه گل‌کاری، مبلمان شهری و مباحث فرهنگی گام‌های خوبی برداشته شده است.

طرح جامع شهرکرد باید هرچه زودتر تصویب شود

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز در ادامه جلسه بیان کرد: برگزاری نشست‌های مدیران زمینه تعاون، همکاری و اخوت در دستگاه‌ها را فراهم و یک عزم جدی برای خدمتگزاری ایجاد می‌شود.

او ضمن تبریک به منتخبین شورای ششم در شورای اسلامی شهرکرد افزود: مسئولیتی بر عهده شما قرار داده شده و مردم انتظارات و مطالباتی دارند که باید تلاش کنید تا این انتظارات محقق شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید شهرکرد را ارتقاء داد، گفت: شورای فعلی و قبلی و همچنین شهردار فعلی و شهرداران قبلی اقدامات خوبی در شهر انجام داده‌اند که قابل تقدیر است، اما این شهر نیازمند تلاش بیشتر است تا موقعیت و جایگاه حقیقی خودش را پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: طرح جامع نیز باید هرچه زودتر تصویب شود چراکه یک مطالبه عمومی است و باید یک طرح جامع و همه جانبه شکل بگیرد.

او افزود: نسبت به شهرکرد دغدغه دارم و دوست دارم مرکز استان مطرح شود و مردم استان چشم امید به شهر‌های دیگر نداشته باشند و خواسته‌ها و نیاز‌های خود را در شهر برآورده کنند که لازم است شهرکرد در این خصوص جایگاه خودش را پیدا کند و پاسخگوی نیاز مردم باشد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.