سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتکار روغن خودروهای سنگین در اصفهان

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف انبار حاوی ۷۸ هزار لیتر روغن خودرو‌های سنگین احتکار شده در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی کمبود روغن خودرو‌های سنگین دربازار که باعث به وجود آمدن نوسانات در قیمت این کالا شده و مشکلاتی را برای دارندگان این نوع خودرو‌ها به وجود آورده بود ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بلافاصله بررسی موضوع و برخورد با محتکران این روغن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در ادامه با اشرافیت بالا و اقدامات هوشمندانه ماموران، ۲ انبار بزرگ در حاشیه شهر اصفهان که تعداد زیادی روغن خودرو‌های سنگین در آن‌ها دپو شده بود، شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی از آن‌ها بازرسی به عمل آمد.

او با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، موجودی انبار‌ها نیز در سامانه جامع انبار‌های اداره صنعت و معدن و تجارت ثبت نشده بود، اظهار کرد: در این عملیات ۷۸ هزار لیتر روغن خودرو‌های سنگین احتکار شده، کشف شد.

سرهنگ ریاحی خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر که با هدف سودجویی و فروختن اجناس با قیمت بالاتر اقدام به احتکار روغن‌ها کرده بودند، دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.