سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکنیک‌های ناب برای ساخت ویدیو + فیلم

اخیرا ویدئویی از تکنیک های جالب تولید فیلم در بین کاربران فضای مجازی منتشر شده که بازخوردهای بسیاری داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای امروز ساخت فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی، تیزر‌های تبلیغاتی با کیفیت بالا و طبق سلیقه مخاطب اهمیت فراوانی دارد چرا که اگر بدون توجه به کاربران و علایق آن‌ها ویدئو یا هر محصول هنری دیگری تولید شود به سرعت از مدار آثار با ارزش هنری خارج خواهد شد و مردم آن را نادیده می‌گیرند.

کارگردان‌ها و ایده پرداز‌ها در عرصه هنر با مطالعه منابع جدید و الگو برداری مناسب از سینمای غرب و ابزار‌های مدرنی که چند سالی است در دنیا وجود دارد تکنیک‌های جذابی را برای ساخت ایده‌های خود استفاده می‌کنند که بعد از تولید و پخش اثر آن ها، مخاطبان به وجد آمده و از دیدن آن‌ها ذوق می‌کنند. به طبع تولید چنین آثار فاخر و هیجان انگیزی در صفحات مختلف مجازی و سایر بسترها بازدید فراوانی خواهند داشت که این نکته برای عوامل تولید کننده خیلی اهمیت دارد.

روش‌هایی که برای تولید آثار هنری استفاده می‌شود آن چنان هم سخت و پیچیده نیستند و این هنر تصویربردار و عوامل صحنه است که با تکنیک‌های فیلمبرداری و دانش فنی بالای خود صحنه‌هایی را خلق می‌کنند که در تاریخ ماندگار خواهد شد. برای اینکه یک کارگردان، ایده پرداز و یا کسی که در زمینه هنری فعالیت دارد بتواند با این تکنیک‌ها آشنا شده و به بهترین شکل از آن‌ها بهره‌مند شود باید آموزش‌های لازم را ببیند و دانش تخصصی خوبی در عرصه‌های مختلف هنر داشته باشد. شرکت ها، کانون‌های تبلیغاتی و افراد مشهور در کارزار هنری، به روز‌ ترین تکنیک‌های تولید ویدئو، کمیک استریپ و سایر قالب‌های هنری را در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کنند تا بتوانند هم اقبال بیشتر کاربران را به سمت خود داشته باشند و هم در صنعت هنر به درآمد و پول خوبی برسند.

در ادامه ویدئویی از تکنیک‌های ساخت ویدئو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سجاد
۰۹:۳۸ ۱۹ تير ۱۴۰۰
این کارها رو با کدوم نرم افزار انجام دادن
خب میگفتید!