سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار راور:

ذخایر آب زیرزمینی راور رو به اتمام است

فرماندار راور گفت: متاسفانه امروز با حفر چاه ۲۰۰متری هنوز به آب نرسیده ایم و این نشان دهنده کمبود شدید ذخایر آب زیرزمینی در راور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اژدری فرماندار راور در جلسه طرح پیشگیری از سرقت پسته گفت:مردم راور در انتخابات حضور۷۴ درصدی داشتند و انتخابات در کمال آرامش، امنیت، دقت و امانتداری برگزار شد.

اژدری از طرح‌های دادگستری راور طی پارسال که شامل جلوگیری از سرقت پسته، کنترل بازار، پیشگیری از بزه و... بود تشکر کرد وافزود:مشکل اصلی ما در حال حاضر مسئله‌ آب است، با خشکسالی‌های چند سال اخیر بحران آب برای کشور مخصوصا کرمان و شهرستان‌ها به وجود آمده است.

اژدری در ادامه گفت:میزان بارندگی در سال ۶۵ بالای ۳۳۰ میلیمتر بوده است و در حال حاضر کمتر از ۱۰۰ میلیمتر است و منجر به کم آبی در راور شده است.

فرماندار راور تصریح کرد:ما قبلا در راور با کندن چاه ۱۰۰ متری به آب می‌رسیدیم، ولی متاسفانه امروز با چاه ۲۰۰متری هنوز به آب نرسیده ایم و این نشان دهنده کمبود شدید ذخایر آب زیرزمینی در راور است.

او اظهارکرد:همه‌ ما باید با مدیریت صحیح از طریق آبیاری نوین ، کشت هیدروپونیک و گلخانه ای فعالیت کنیم تا کشاورزی راور به خاطر نیفتد.

اژدری گفت:ما می توانیم کشت زعفران را جایگزین گندم بکنیم و مردم بهتر از هر کسی می‌توانند در این امر مهم به مسئولان کمک کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.