سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار مبتلایان به کرونا نسبت به هفته گذشته در جنوب غرب خوزستان

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت: شمار مبتلایان به کرونا افزایش چشمگیری داشته است که این موضوع برای ما نگران کننده است.

الهام بچاری رئیس  بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:در حال حاضر  حدود ۱۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان طالقانی بستری هستند که ازاین تعداد ۲۴نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری  و ۶نفر متصل به دستگاه تنفسی  هستند.

او ادامه داد: به وضوح شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در منطقه هستیم که این موضوع نشان دهنده رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی مردم است و همانطور که در معابر مشاهده می کنیم ۵۰درصد همشهریان ماسک نمی زنند.

شرایط کنونی کادر درمان

رئیس بیمارستان طالقانی آبادان درخصوص شرایط کنونی کادر درمان بیان کرد: کادر درمان در این روزهای شیوع ویروس کرونا ،بسیار خسته و ناتوان شده اند و دائم در حال ویزیت بیماران بدحال از سایر گروه های سنی  هستند .

واکسیناسیون افراد بالای ۷۰سال

این مقام مسئول بااشاره به  واکسیناسیون افراد بالای ۷۰سال عنوان  کرد:متاسفانه عده ای از افراد اطلاعات ناقص در اختیار افراد بالای ۷۰سال که در اولویت دریافت واکسن هستند  قرارداده اند که باعث امتناع این افراد از پیگیری روند واکسیناسیون شده است.

او درپایان اضافه کرد:از مردم خواهشمندم که در گردهمایی ها شرکت نکنند و همچنان موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.