سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۶ معتاد متجاهر در ملایر

فرمانده انتظامی ملایرگفت: مأموران کلانتری ۱۱ شهدای این شهرستان ۱۶ معتاد متجاهر را دستگیرکردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی ملایر گفت: با هماهنگی دستگاه قضائی، ۱۶ معتاد کارتن خواب با تلاش مأموران دستگیر و تحویل کمپ ماده ۱۶ شهرستان همدان شدند.

او افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان و پاکسازی نقاط آلوده از جمله مطالبات مهم شهروندان ملایری از نیروی انتظامی است و پلیس با همکاری مجدانه دستگاه قضائی این طیف افراد مخل نظم و آرامش عمومی را که بیشتر جرائم خُرد به سبب وجود آن‌ها رقم می‌خورد را جمع‌آوری و تحت تعقیب قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو وکشف ۱۷ فقره سرقت با تلاش مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور مبارزه با سارقان خودرو و داخل خودرو با یک هفته انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی، مخفیگاه سر دسته یک باند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توسط مأموران ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان ملایر دستگیر شد.

سلگی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق و منسجم چهار نفر از هم‌دستان سارق نیز دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان قطعات و اموال مسروقه‌، شامل دو باطری خودرو، آچار آلات کامل، سه دستگاه ضبط خودرو، دو عدد زاپاس خودرو، جک، آچار چرخ، یک دستگاه پمپ کولر، ترازوی دیجیتالی و مقداری مواد مخدر صنعتی و سنتی و یک قفل پدال خودرو به ارزش ریالی افزون‌بر ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد و متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سارقان سابقه‌دار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر نوع رفتار مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.