سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم توجه دولت سیزدهم به علم و تکنولوژی برای پیشرفت کشور

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: علم و تکنولوژی باعث پیشرفت همه جانبه کشور می‌شود که در دولت سیزدهم باید به این موضوع توجه شود.

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتظارات جامعه دانشگاهی از دولت آتی برای بهبود سیاست‌های آموزش عالی اظهار کرد: امروزه در شرایط کنونی علم و تکنولوژی و دانش مایه برتری و پیشرفت همه جانبه جهان است.

او افزود: علی رغم اینکه دانشگاه‌ها و اساتید و دانشجویان مشکلاتی را در زمینه علمی داشته اند، اما طی سال‌های گذشته با نوساناتی جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه علم جهانی رشد خوبی داشته است.

واحدی تصریح کرد: دولت آتی باید برنامه ریزی خود را به سمت و سویی سوق دهد تا آموزش عالی جایگاه خود را در عرصه جهانی و در حوزه‌های مدیریت علم و دانش در کشور پیدا کند تا کرامت اساتید و جایگاه و نقش آن‌ها در تولید علم که باعث ارتقای همه جانبه کشور شده تنها حفظ شود، بلکه رشد و پیشرفت را هم به ارمغان آورد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: در زمینه‌های علمی باید از صاحب نظران و استادان و مجموعه اهل علم و دانشگاه به نحو مطلوب استفاده شود تا بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

واحدی تاکید کرد: جامعه دانشگاهی نشان داده که همیشه در راستای ارتقای جایگاه کشور و خدمت به کشور همراه دولت‌های مستقر بوده است که این همدلی باعث می‌شود تا شرایط بهتری را برای کشور و جامعه دانشگاهی شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.