سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌یابی دو پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جشنواره انیمیشن بوسنی

دو پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره انیمیشن نوام بوسنی راه یافتند.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، انیمیشن‌های «باد‌های پاییزی، باد‌های بهاری و دو کبوتر» و «قدم یازدهم» به بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره انیمیشن نوام (Neum) کشور بوسنی و هرزگوین راه یافت.

این دو فیلم پویانمایی تولید سال ۲۰۲۰ امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همراه با ۱۲ فیلم از کشور‌های آرژانتین، استونی، برزیل، آمریکا، مراکش، انگلیس، مالزی و لبنان در بخش مسابقه «شانزدهمین جشنواره انیمیشن نوام» به نمایش در می‌آید.

بر اساس این خبر پویانمایی ۸ دقیقه‌ای «باد‌های پاییزی، باد‌های بهاری، دو کبوتر» به کارگردانی صادق جوادی بر اساس کتابی با همین نام از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ساخته شده است.

همچنین انیمیشن ۱۰دقیقه و۵۰ ثانیه‌ای «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا از تولیدات سال ۱۳۹۸کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر اساس کتابی با همین نام، با تکنیک کات‌اوت ساخته شده است.

جشنواره انیمیشن نوام (Neum) در زمینه تبلیغ و تشویق جوانان به ساخت فیلم انیمیشن و با هدف توسعه صنعت فیلم‌سازی و اشاعه این فرهنگ از طریق برگزاری نشست‌های خلاقانه برگزار می‌شود.

شانزدهمین جشنواره انیمیشن نوام از پنجم تا دهم تیر ۱۴۰۰ (۲۶ژوئن تا ۱جولای ۲۰۲۱) به صورت برخط (آنلاین) در کشور بوسنی و هرزگوین، در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.