سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری قطعی برق ۱۸۰؛

آمادگی ۳ هزار اکیپ عملیاتی برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: بیش از ۳ هزار اکیپ عملیاتی و امدادی در نقاط مختلف کشور برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری در حالت آماده باش هستند.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از آماده باش کامل و خدمت رسانی صنعت برق برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری و آزمون‌های پایان ترم دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به افزایش دما و مصرف بالای برق در کشور و با توجه به همزمانی کنکور سراسری تمامی اکیپ‌های صنعت برق در کل کشور آماده باش کامل هستند.

او ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر آمادگی کامل نیروگاه‌ها و شبکه‌های انتقال و توزیع برای تأمین برق پایدار ۳ هزار اکیپ در کل کشور به صورت آماده باش برای برقراری کنکور سراسری آماده هستند که در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام کنند.

سخنگوی صنعت برق کشور تصریح کرد: همچنین در این خصوص شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور  آماده‌اند تا در صورت نیاز، هماهنگی بیشتری را با مراکز برگزاری آزمون به انجام برسانند.

رجبی مشهدی در پایان بیان کرد: از مشترکان درخواست می‌کنیم با رعایت  تنطیم کولر‌های گازی روی ۲۵درجه، استفاده از دور کند کولر‌های آبی  و بهره گیری حداکثری از روشنایی طبیعی در روز و خاموش کردن لامپ‌های اضافی در شب، نیروهای صنعت برق را در پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق یاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، قطع برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۹ تير ۱۴۰۰
تو کنکور پسر من کولرشون خراب شد و هر چی گفتن جامونو عوض کنیم پختیم مسئولین گفتن خلاف مقرراته و رتبه پسرم شد 350 در حالی که باید زیر 100 میشد