سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در نهم تیر ماه

شاخص کل بورس، امروز تا این لحظه با رشد ۲ هزار و ۷۲۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۵۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز چهارشنبه (نه تیر ماه) شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۷۲۴ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۵۱ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص کل در ابتدای بازار بر روی پله یک میلیون و ۲۴۸ هزار واحد قرار گرفت و تا ساعت ۴۷: ۹ با رشد ۲۷۴ واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۵۱ هزار واحد قرار گرفت.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس نماد‌های شتران، اخابر و پارس است که بیش‌ترین تأثیر مثبت را داشته و نماد‌های شستا، فولاد و بوعلی هم بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.


بیشتر بخوانید


هم چنین برترین تقاضا برای نماد کیان ،کمند و کارین بوده و تا این لحظه برترین عرضه برای نماد خزر ،سنیر و بکاب  بوده است.

در ادامه شاخص کل بورس، روند صعودی به خود گرفت و با رشد ۶ هزار و ۴۷ واحدی تا ساعت  ۱۰:۲۶ بر روی پله یک میلیون و ۲۵۴ هزار واحدی قرار گرفت. نماد پارسا، شستا و شتران بیشترین تاثیر مثبت و نماد ومدیر، برکت، شستا پر تراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بوده‌اند.

شاخص کل فرابورس نیز وارد کانال ۱۸ هزار و ۴۷ واحدی شد. در ادامه شاخص کل به روند صعودی خود همچنان ادامه داد و با رشد ۷ هزار و ۱۲۶ واحدی تا ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه بر روی پله یک میلیون و ۲۵۵ هزار واحدی قرار گرفت.

نماد‌های شستا، پارس و شتران بیشترین تاثیر مثبت و نماد فولاد، وپارس، و سکرمان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین نماد ومدیر، برکت و شستا پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بوده‌اند.

شاخص فرابورس نیز در این ساعت وارد کانال ۱۸ هزار و ۷ واحدی شد. نماد‌های زاگرس، آریا و شگویا نیز بیشترین تاثیر مثبت در بر شاخص فرابورس داشته‌اند.

در ادامه شاخص کل به روند صعودی خود ادامه داد و با رشد ۸ هزار و ۸۶ واحدی در ساعت ۱۰ :۱۲ دقیقه بر روی پله یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحدی قرار گرفت.

نماد‌های شستا، پارسو و شتران بیشترین تاثیر مثبت را تا به این لحظه( ۱۲:۱۵ ) در بازار داشته‌اند. همچنین نماد ومدیر، برکت و شستا بیشترین تراکنش را تا به این لحظه در بازار داشته‌اند. تا این لحظه گروه‌های خودرو، مواد دارویی و گروه شیمیایی صنایع برتر و پیش تاز بازار بوده‌اند.

شاخص فرا بورس نیز با روند صعودی خود بر روی کانال ۱۸ هزار واحدی قرار گرفت. در فرابورس نیز نماد زاگرس بیشترین تاثیر مثبت و نماد بساما بیشترین تاثیر منفی را داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.