سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده مالیاتی شرکت های بزرگ در هرمزگان به کجا رسید؟

استاندار هرمزگان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، شرکت‌های بزرگ و صنایع فعال در هرمزگان بزودی مالیات خود را درون استان پرداخت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی،استاندار هرمزگان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، شرکت‌های بزرگ و صنایع فعال در هرمزگان بزودی مالیات خود را درون استان پرداخت می‌کنند.

اکنون برخی شرکت های نفتی و بنادر و دریانوردی هرمزگان در تهران مالیات پرداخت می کنند.

همتی پس از نشست با امیدعلی پارسا رئیس سازمان امورمالیاتی کشور با اعلام این خبر گفت: این اقدام در افزایش درآمد‌های استان و توسعه زیرساخت‌های مختلف تاثیرگذار است.


بیشتر بخوانید؛


او اداره کل امور مالیاتی هرمزگان را ملزم به نظارت بر امور این شرکت‌ها کرد و افزود: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان باید شرکت‌های مذکور را موظف به ارائه گزارش پرداخت مالیات بر درآمد و  ارزش افزوده در استان کند.

استاندار هرمزگان همچنین از پیگیری پرداخت بخشی از سهم عوارض آلایندگی عسلویه به شهرستان پارسیان در نشست با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خبر داد و گفت: با این مطالبه مهم نیز موافقت شده است و در هفته آینده تعیین تکلیف نهایی می‌شود.

پیش از این دو روز پیش مجتبی قهرمانی دادستان عمومی بندرعباس از انتقال 38 پرونده مالیات های شرکت های فعال در هرمزگان از استان های دیگر به بندرعباس خبر داده بود.

بر اساس قانون شرکت ها و بنگاه های اقتصادی باید در مکانی که بیشترین فعالیت دارند، مالیاتشان را بپردازند.

انتهای خبر / ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.