سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی۱۱۶حوزه آموزش وپرورش برای برگزاری کنکور سراسری

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون کنکور سراسری۱۴۰۰ در ۱۱۶ حوزه آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۱۱۶ حوزه آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

زارع پور گفت: از تعداد ۱۱۶حوزه ۴۵ حوزه در شهرستان بویراحمد، ۲۷ حوزه در شهرستان گچساران، ۲۰ حوزه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰ حوزه در شهرستان لنده، ۸ حوزه در شهرستان بهمئی و ۶ حوزه در شهرستان چرام به این آزمون اختصاص یافته است.

او با بیان این که تعداد داوطلبان حوزه‌ های محول شده به آموزش و پرورش استان ۱۶ هزار و ۳۵۹ تن است، افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب در شهرستان بویراحمد، ۴ هزار و ۶۳۴ داوطلب در شهرستان کهگیلویه، ۳ هزار و ۷۱۹ داوطلب در شهرستان گچساران، ۹۰۰ داوطلب در شهرستان لنده، ۶۹۵ داوطلب در شهرستان چرام و ۶۱۱ داوطلب در شهرستان بهمئی شرکت می‌کنند.

زارع پور با بیان اینکه در حوزه‌ های برگزاری آزمون کنکور آموزش و پرورش  رعایت همه دستور العمل‌ های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  پیش بینی شده است، اضافه کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح روز چهارشنبه، علوم ریاضی و انسانی روز پنجشنبه، علوم تجربی روز جمعه و گروه علوم انسانی زبان‌ های خارجی روز شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.