سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدم بانوی خیر یزدی برای بیماران بی بضاعت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: بانوی خیر یزدی یک دستگاه اکسیژن ساز و یک تشک مواج به جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: خیر و داوطلب نیکوکار یزدی خانم شاه محمودی تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز بیماران بی بضاعت را به ارزش بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال به بانک امانات هلال احمر یزد اهدا کرد.

نخلبند افزود: این اقلام اهدائی شامل یک دستگاه اکسیژن ساز و یک تشک مواج است که به همت داوطلب نیکوکار هلال احمر شهرستان یزد تهیه و در اختیار بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی با هدف تحقق اهداف بشر دوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است، گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند تجهیزاتی، چون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، مانومتر، کپسول اکسیژن و … را به بانک امانات هلال احمر در شهرستان یزد واقع درخیابان آیت الله کاشانی، جمعیت هلال احمر شهرستان یزد تحویل دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ضمن قدردانی و تشکر از خیرین و داوطلبان به پاس همراهی با این جمعیت در پایان خاطر نشان کرد: حضور خیرین در کنار مسئولان و کمک و دستگیری از نیازمندان از اقدامات بسیار ارزشمند است که به یقین روحیه خدمت بیشتر به مردم را در مسئولان نظام تقویت می‌کند.

انتهای پیام/‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.